کارتریج 662 اچ پی مشکی

شناسه محصول: نامعلوم دسته: ,

ویژگی ها :

  • تکنولوژی پرینتر : جوهر افشان
  • رنگ جوهر : مشکی

توجه: به دلیل نوسانت ارز در بازار ایران، قبل از انتخاب محصول مورد نظر خود با شماره تلفن های 02188490665-02188341747-02188821870-02188831924 و با کارشناسان مجموعه فروشگاه اداری آرا تماس حاصل نمایید.

۱,۳۲۰,۰۰۰ تومان

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

کارتریج 662 اچ پی مشکی ، یکی از محصولات شرکت اچ‌پی در زمینه‌ی چاپگرهاست. این کارتریج از نوع جوهرافشان است و برای چاپ در چاپگرهایی که از تکنولوژی جوهرافشان استفاده می‌کنند، استفاده می‌شود. کارتریج 662 شامل جوهر مشکی است و برای چاپ مستندات و عکس‌های سیاه و سفید به کار می‌رود.

این کارتریج برای استفاده در چاپگرهای مختلفی از جمله مدل‌های HP Deskjet Ink Advantage 2515 و HP Deskjet 1015 مناسب است. همچنین این کارتریج با توجه به طراحی آن، بسیار سبک و کوچک است و به راحتی به داخل چاپگر قرار می‌گیرد.

از ویژگی‌های کارتریج 662 اچ پی مشکی می‌توان به طول عمر بالا و خروجی با کیفیت برای چاپ‌هایی با رزولوشن بالاتر اشاره کرد. همچنین، این کارتریج قابلیت چاپ تعداد زیادی صفحه‌ی چاپ دارد. و بدون نیاز به تعویض مداوم کارتریج باعث می‌شود که کاربران تنها در صورت اتمام کامل محتویات کارتریج نیاز به تعویض آن داشته باشند.

اما باید به این نکته هم توجه کرد که هزینه‌ی تعویض کارتریج 662 اچ‌پی مشکی بسیار بالاست و در صورت استفاده بسیار فراوان از چاپگر، ممکن است هزینه‌ی زیادی برای تعویض مداوم کارتریج به خود اختصاص داد.

شما مشتریان محترم برای خرید اینترنتی این محصول با قیمت مناسب می توانید جهت راهنمایی و مشاوره با کارشناسان فروشگاه اینترنتی اداری آرا تماس حاصل فرمایید.

امتیاز
[کل: 0 میانگین: 0]
نمایش ادامه مطلب
مشخصات کلی
سایر مشخصات
برند

نوع

اورجینال
غیراورجینال

کشور سازنده

چین

کد کارتریج

662

رنگ جوهر

مشکی

گارانتی

دارد

تکنولوژی پرینتر

جوهر افشان

دستگاه‌های سازگار

2545, Hp Deskjet Ink 1015, Hp Deskjet Ink 1515 All-in-one, Hp Deskjet Ink 2645 All-in-One, Hp Deskjet Ink 3515 All-in-One, Hp Deskjet Ink 3545 All-in-One, HP DeskJet Ink Advantage 2515

کارکرد

120 برگ

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کارتریج 662 اچ پی مشکی”

دیدگاهها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی