کاغذ مخصوص پرینتر حرارتی هانسول مدل PA 015 عرض 79 میلی متر بسته 50 عددی

ویژگی ها :

  • متراژ کاغذ : ۵۰ متر
  • طول گراماژ ۵۰ گرم
  • عرض کاغذ : ۷۹ میلیمتر

توجه: به دلیل نوسانت ارز در بازار ایران، قبل از انتخاب محصول مورد نظر خود با شماره تلفن های 02188490665-02188341747-02188821870-02188831924 و با کارشناسان مجموعه فروشگاه اداری آرا تماس حاصل نمایید.

۲,۱۰۰,۰۰۰ تومان

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

کاغذ مخصوص پرینتر حرارتی هانسول مدل PA 015 عرض 79 میلی متر بسته 50 عددی ، این کاغذ از جنس ورق حرارتی حساس به حرارت است. که با استفاده از تکنولوژی حرارتی، تصاویر و متون را به صورت دائمی روی کاغذ نمایش می‌دهد. این ویژگی این کاغذ را برای برنامه‌هایی مانند چاپ بلیت‌های ورودی. برچسب‌زنی فروشگاهی، چاپ قیمت و موارد مشابه بسیار مناسب می‌کند.

هانسول PA 015 از کیفیت بالایی برخوردار است که تضمین می‌کند تصاویر و متون به صورت واضح و با کیفیت بالا چاپ شوند. علاوه بحر ویژگی‌های چاپی، این کاغذ دارای قابلیت کنترل حرارتی مناسب است. که باعث کاهش ضایعات و هزینه‌های اضافی مربوط به چاپ می‌شود.

هانسول PA 015 بسته‌بندی شده به‌صورت 50 عددی است که این مقدار به کاربران امکان می‌دهد. تا برای چاپ‌های بزرگتر یا کاربردهای مختلف، بدون نیاز به تعویض مکرر کاغذ، به سرعت و با بهره‌وری کار کنند. همچنین این بسته‌بندی از قیمت‌های مناسب‌تری نسبت به خریدهای تکی برخوردار است.

سازگاری پرینتر حرارتی هانسول PA 015 با انواع دستگاه‌های پرینتر حرارتی. و امکان چاپ به‌صورت دائمی و مقاوم در برابر شرایط محیطی مختلف، این محصول را یک گزینه عالی برای نیازهای چاپ حرارتی می‌کند.

شما مشتریان محترم برای خرید کاغذ مخصوص پرینتر حرارتی هانسول مدل PA 015 عرض 79 میلی متر بسته 50 عددی. می توانید جهت راهنمایی و مشاوره با کارشناسان فروشگاه اینترنتی اداری آرا تماس حاصل فرمایید.

امتیاز
[کل: 0 میانگین: 0]
نمایش ادامه مطلب
مشخصات کلی
سایر مشخصات
برند

مشخصات کلی

نوع کاغذ : حرارتی رنگ : سفید رنگ چاپ حرارتی : مشکی متراژ کاغذ : ۵۰ متر طول گراماژ ۵۰ گرم عرض کاغذ : ۷۹ میلیمتر قطر بوبین پلاستیکی: ۱۷ میلیمتر کشور تولید کننده : برند هانسول کره جنوبی سایر ویژگی ها : کیفیت بالای کاغذ و ماندگاری ۳ سال کاملاً صاف و بدون پرز جهت سهولت حرکت در پرینتر

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کاغذ مخصوص پرینتر حرارتی هانسول مدل PA 015 عرض 79 میلی متر بسته 50 عددی”

دیدگاهها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی