تلفن بیسیم دکت یالینک مدل W73P

ویژگی ها :

  •  پشتیبانی از 10 اکانت SIP
  •  امکان دریافت دو تماس همزمان روی یک گوشی
  •  دارای صفحه نمایش 1.8 اینچی

توجه: به دلیل نوسانت ارز در بازار ایران، قبل از انتخاب محصول مورد نظر خود با شماره تلفن های 02188490665-02188341747-02188821870-02188831924 و با کارشناسان مجموعه فروشگاه اداری آرا تماس حاصل نمایید.

۵,۹۰۰,۰۰۰ تومان

12 ماه گارانتی ویپ تل 24

مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

تلفن بیسیم دکت یالینک مدل W73P ، یکی از مدل‌های پرطرفدار در دسته‌ی تلفن‌های بیسیم برای استفاده در محیط‌های تجاری و اداری می‌باشد.

این تلفن تزریق تکنولوژی VoIP (Voice over Internet Protocol) را فراهم می‌کند. که به کاربران این امکان را می‌دهد تا برای مکالمه از شبکه اینترنت استفاده کنند. این امر منجر به کاهش هزینه‌ها و افزایش کارایی در ارتباطات تلفنی می‌شود.

تلفن بیسیم دکت یالینک مدل W73P دارای قابلیت‌هایی چون دفترچه تلفن، اسکرین LCD رنگی و لمسی، قابلیت HAC (Hearing Aid Compatible) برای افراد با مشکلات شنوایی، پشتیبانی از PoE (Power over Ethernet) برای تأمین برق از طریق شبکه و بسیاری ویژگی‌های دیگر است.

باتوجه به طراحی زیبا و کارایی بالا، تلفن بیسیم W73P انتخاب مناسبی برای سازمان‌ها و کسب و کارهایی است که به دنبال راهکارهای مدرن و کارآمد برای ارتباطات تلفنی هستند. این تلفن قابلیت ادغام با سیستم‌های مدیریت تلفن و نرم افزارهای CRM را نیز دارا می‌باشد.

امتیاز
[کل: 0 میانگین: 0]
نمایش ادامه مطلب
مشخصات کلی
سایر مشخصات
برند

مشخصات کلی

پشتیبانی از 10 اکانت SIP
امکان دریافت دو تماس همزمان روی یک گوشی
دارای صفحه نمایش 1.8 اینچی
صدای تمام HD و تکنولوژی کاهش صدای مزاحم
قابلیت POE
برد 50 متری در محیط بسته و 300 متری در محیط باز
دارای جک 3.5 میلی متری برای اتصال هدست

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تلفن بیسیم دکت یالینک مدل W73P”

دیدگاهها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی