تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGF573

ویژگی ها :

  • منبع تغذیه : ۲۲۰ ولت
  • برد : حدود ۱۵۰ متر

توجه: به دلیل نوسانت ارز در بازار ایران، قبل از انتخاب محصول مورد نظر خود با شماره تلفن های 02188490665-02188341747-02188821870-02188831924 و با کارشناسان مجموعه فروشگاه اداری آرا تماس حاصل نمایید.

تماس بگیرید
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGF573 ، یک گزینه عالی برای استفاده در خانه یا دفتر کار است. این تلفن دارای ویژگی‌های متنوعی برای تسهیل برقراری و مدیریت تماس‌ها می‌باشد.

یکی از ویژگی‌های بارز این مدل، دارا بودن یک سیستم پاسخگویی خودکار است. که به کاربر امکان ارتباط با تماس‌های دریافتی را در صورت عدم حضور فراهم می‌کند.

دفتر تلفن این مدل دارای حافظه شماره‌گیری مجدد برای ذخیره شماره‌های مهم و دسترسی آسان به آنها است. همچنین این تلفن دارای قابلیت کنفرانس تماس و اتصال به یک یا دو گوشی بی‌سیم اضافی نیز می‌باشد.

باتری قوی این تلفن بی‌سیم به کاربر اجازه می‌دهد. تا بدون نگرانی از قطعی تماس برای مدت طولانی استفاده کند. همچنین دارای صفحه نمایش بزرگ و قابل خواندن برای نمایش شماره تماس‌ها و پیغام‌ها می‌باشد.

در مجموع، تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF573 با دقت به جزئیات طراحی شده است تا به راحتی و کارایی بیشتری در استفاده از تلفن در زندگی روزمره شما ارائه دهد.

شما مشتریان محترم برای خرید تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGF573 می توانید جهت راهنمایی و مشاوره با کارشناسان فروشگاه اینترنتی اداری آرا تماس حاصل فرمایید.

امتیاز
[کل: 0 میانگین: 0]
نمایش ادامه مطلب
مشخصات کلی
سایر مشخصات
برند

مشخصات کلی

وزن : ۷۰۰ گرم

توضیحات صفحه نمایش : ۱.۸ اینچ روی بی سیم

امکانات و قابلیت‌ها : دارای بلوتوث (قابلیت اتصال به هندست و تلفن همراه و انتقال شماره مخاطبین از تلفن همراه به بی سیم) دارای سیستم گویای شماره یا نام مخاطب Tallking Caller ID دارای سیستم گویای هشدارهای گوشی بی سیم دارای سیستم از برنده نویز دارای سیستم Baby Manitor (با خبر کردن خانواده در هنگام بیدار شدن کودک از خواب) قابلیت اتصال هندست به گوشی قابلیت ذخیره ۲۵۰ شماره در لیست سیاه دارای حالت Silent Mode قابلیت تماس داخلی بین دو بی سیم قابلیت اضافه کردن ۶ گوشی بی سیم به پایه همگام سازی با دستیار صوتی آیفون و سامسونگ SVoice & Siri قابلیت انتقال ۳۰۰۰ شماره مخاطب از گوشی موبایل به بی سیم از طریق بلوتوث قابلیت اعلام هشدار برنامه های موبایل (فقط سیستم اندروید) سازگار باکلید یاب شرکت پاناسونیک

منبع تغذیه : ۲۲۰ ولت

برد : حدود ۱۵۰ متر

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGF573”

دیدگاهها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی