تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGC422

ویژگی ها :

  • وزن : ۱۳۰ گرم
  • فرکانس : ۱.۹

توجه: به دلیل نوسانت ارز در بازار ایران، قبل از انتخاب محصول مورد نظر خود با شماره تلفن های 02188490665-02188341747-02188821870-02188831924 و با کارشناسان مجموعه فروشگاه اداری آرا تماس حاصل نمایید.

تماس بگیرید
مقایسه
نقد و بررسی اجمالی

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGC422 ، یک گزینه عالی برای استفاده در منزل یا دفتر کار است. این تلفن دارای دو تلفن همراه (Handset) است که به کمک فناوری بی‌سیم DECT 6.0 کار می‌کنند.

با قابلیت ذخیره تا 50 نام و شماره تلفن در دفترچه تلفن، این تلفن به شما این امکان را می‌دهد. که به راحتی با مخاطبین خود تماس بگیرید. همچنین دارای یک حالت بی‌صدا، قابلیت کنفرانس تلفنی و نمایشگر LCD با نور پس‌زمینه است.

همچنین با قابلیت بلاک کردن تا 30 شماره تلفن ناخواسته، می‌توانید از تماس‌های ناخواسته محافظت کنید. باتری این تلفن نیز باعث می‌شود شما بتوانید تا 10 ساعت مکالمه مداوم داشته باشید. و تا 6 روز در حالت استندبای بی‌نیاز از شارژ شدن باشد.

این تلفن دارای تکنولوژی DECT 6.0 است که کیفیت صدای بالا و انتقال سیگنال پایدار را فراهم می‌کند. دارای نمایشگر پیشرفته با نور پس‌زمینه LED برای نمایش شماره‌گیری، وضعیت باتری و سایر اطلاعات مفید است.

به طور کلی، تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGC422 با کیفیت ساخت بالا، ویژگی‌های کاربردی و طراحی ارگونومیک، یک انتخاب عالی برای نیازهای ارتباطی خانواده‌ها و کسب و کارهاست.

شما مشتریان محترم برای خرید تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGC422 می توانید جهت راهنمایی و مشاوره با کارشناسان فروشگاه اینترنتی اداری آرا تماس حاصل فرمایید.

امتیاز
[کل: 0 میانگین: 0]
نمایش ادامه مطلب
مشخصات کلی
سایر مشخصات
برند

مشخصات کلی

وزن : ۱۳۰ گرم

فرکانس : ۱.۹

ویژگی‌ها : Caller ID

قابلیت‌های دستگاه : قابلیت مکالمه گوشی با پایه دستگاه

ابعاد پایه : ۸۷ × ۱۰۶ × ۶۳

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGC422”

دیدگاهها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی