تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG4742

ویژگی ها :

  • وزن : ۱۵۰ گرم
  • برد : ۵۰ متر داخلی و ۳۰۰ متر خارجی

توجه: به دلیل نوسانت ارز در بازار ایران، قبل از انتخاب محصول مورد نظر خود با شماره تلفن های 02188490665-02188341747-02188821870-02188831924 و با کارشناسان مجموعه فروشگاه اداری آرا تماس حاصل نمایید.

تماس بگیرید
مقایسه
نقد و بررسی اجمالی

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG4742 ، یک تلفن بی‌سیم خانگی پیشرفته است. که امکانات متنوعی را برای کاربران فراهم می‌کند. این مدل از تلفن‌های دو خطه است که به کاربران اجازه می‌دهد. تا از دو خط تلفن مختلف برای تماس‌های ورودی و خروجی استفاده کنند.

یکی از ویژگی‌های مهم این تلفن بی‌سیم، نمایشگر بزرگ و روشن آن است. که اطلاعاتی مانند نام تماس گیرنده، وضعیت باتری و زمان نشان می‌دهد. همچنین، این تلفن دارای صفحه کلیدی است که طراحی شده تا استفاده از آن راحت و راضت کننده باشد.

با ویژگی‌هایی نظیر قابلیت اتصال به تلفن‌های همراه از طریق بلوتوث. قابلیت حفظ شماره تماس تا 1000 شماره و دارا بودن تماس‌های گرفته شده، این مدل انعطاف پذیری بیشتری برای کاربران فراهم می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این تلفن می‌توان به صدای واضح تماس‌ها، امکان صحبت کردن به صورت مستقیم از پایه تلفن و قابلیت ارسال و دریافت پیام‌های متنی اشاره کرد. همچنین، این تلفن دارای ویژگی اسپیکرفون برای تماس‌های دست‌آزاد است.

از آنجایی که تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TG4742 با قابلیت‌ها و ویژگی‌های متنوعی ارائه شده است، محبوبیتی بین کاربران خانگی و حتی کاربران تجاری پیدا کرده است. این تلفن با کیفیت صدا بالا و طراحی زیبا، یک انتخاب مناسب برای افرادی است. که به دنبال یک تجربه تماس تلفنی با کیفیت هستند.

شما مشتریان محترم برای خرید تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG4742 می توانید جهت راهنمایی و مشاوره با کارشناسان فروشگاه اینترنتی اداری آرا تماس حاصل فرمایید.

امتیاز
[کل: 0 میانگین: 0]
نمایش ادامه مطلب
مشخصات کلی
سایر مشخصات
برند

مشخصات کلی

وزن : ۱۵۰ گرم

ویژگی‌های دستگاه : نور پس زمینه صفحه کلید

توضیحات صفحه نمایش : ۱.۸ اینچی و نور پس زمینه سفید

امکانات و قابلیت‌ها : دارای دکمه کنترل صدای در سمت چپ دستگاه، قابلیت وصل نمودن تا ۶ تلفن اضافی، دارای نشانگر تماس به رنگ نارنجی، دارای نشانگر تعداد پیغام های منشی تلفن، دارای قابلیت بیان نام تماس گیرنده، دارای نشانگر ساعت، دارای تقویت کننده صدا، دارای قابلیت مسدود نمودن شماره های خاص در صورت نیاز، دارای دو گیره کمری-۴ عدد باتری تلفن شارژی، یک عدد سیم تلفن، ۲ عدد آداپتور

برد : ۵۰ متر داخلی و ۳۰۰ متر خارجی

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG4742”

دیدگاهها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی