تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG9392T

ویژگی ها :

  • فرکانس : ۱.۹
  • برد : ۵۰ متر داخلی و ۳۰۰ متر خارجی

توجه: به دلیل نوسانت ارز در بازار ایران، قبل از انتخاب محصول مورد نظر خود با شماره تلفن های 02188490665-02188341747-02188821870-02188831924 و با کارشناسان مجموعه فروشگاه اداری آرا تماس حاصل نمایید.

تماس بگیرید
مقایسه
نقد و بررسی اجمالی

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG9392T ، یک گزینه محبوب در دستگاه‌های تلفن خانگی است. این مدل از تکنولوژی بی‌سیم DECT استفاده می‌کند که به دلیل کیفیت صدای بالا. دوام باتری بیشتر و امنیت بیشتر باعث محبوبیت بیشتر این دستگاه می‌شود.

این تلفن دارای دو دستگاه هندزفری بی‌سیم می‌باشد که به‌کمک آنها می‌توانید به راحتی تماس‌های خود را برقرار کنید. و از گوش دادن به موسیقی یا برقراری تماس‌های بدون دست از تماشای تلویزیون لذت ببرید.

این مدل دارای قابلیت‌هایی نظیر مخاطبانی گسترده، ضبط پیام صوتی و تشکیل گروه‌های مخاطبین است. که به شما کمک می‌کند تماس‌های خود را به راحتی و بهینه مدیریت کنید.

همچنین، این دستگاه دارای قابلیت بلوتوث است که به شما این امکان را می‌دهد. تا مستقیماً از تلفن همراه خود به‌عنوان یک هندزفری برای تماس‌های تلفنی استفاده کنید. به دلیل اینکه تماس‌های خود را بدون هیچ محدودیت فاصله از تلفن برقرار کنید.

با طراحی زیبا، کارایی بالا و ویژگی‌های امکان‌پذیر، تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TG9392T یک گزینه عالی برای استفاده در منزل یا دفتر کار است.

شما مشتریان محترم برای خرید تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG9392T می توانید جهت راهنمایی و مشاوره با کارشناسان فروشگاه اینترنتی اداری آرا تماس حاصل فرمایید.
امتیاز
[کل: 0 میانگین: 0]
نمایش ادامه مطلب
مشخصات کلی
سایر مشخصات
برند

مشخصات کلی

ویژگی‌های دستگاه : نور پس زمینه صفحه کلید

امکانات و قابلیت‌ها : دارای نور پس زمینه صفحه کلید بر روی تلفن های بی سیم، قابلیت اضافه نمودن تا ۶ دستگاه بی سیم، قابلیت اختصاص زنگ دل خواه به مخاطب دل خواه، دارای حالت قطع صدای زنگ

فرکانس : ۱.۹

برد : ۵۰ متر داخلی و ۳۰۰ متر خارجی

ویژگی‌ها : Caller ID

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG9392T”

دیدگاهها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی