اکسس پوینت میکروتیک مدل Metal 52 ac

ویژگی محصول :

 

  • باند فرکانسی محصول: ۲.۴ , ۵.۸ Ghz
  • تعداد پورت شبکه (LAN): یک عدد
  • تعداد آنتن: یک عدد
  • قدرت گیرندگی آنتن: ۸ dbi

 

توجه: به دلیل نوسانت ارز در بازار ایران، قبل از انتخاب محصول مورد نظر خود با شماره تلفن های 02188490665-02188341747-02188821870-02188831924 و با کارشناسان مجموعه فروشگاه اداری آرا تماس حاصل نمایید.

تماس بگیرید
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

اکسس پوینت میکروتیک مدل Metal 52 ac

رادیو متال میکروتیک Mikrotik Metal 52 ac با نام فنی RBMetalG-52SHPacn یکی دیگر از محصولات میکروتیک از خانواده Metal می باشد.استفاده از این محصول مستلزم دریافت گواهی تایید نمونه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می باشد.رادیو Metal 52 ac به صورت کانکتورایز ساخته شده است که بر روی آن یک کانکتور اتصال دهنده N-male تعبیه شده است. که با توجه به نیاز شما می توانید هر نوع آنتنی را به آن متصل نمائید . با افزار نت همراه باشید برای بررسی دقیق تر محصول Metal 52 ac . رادیو متال میکروتیک Mikrotik Metal 52 ac قابلیت کارکرد در دو فرکانس 2.4 Ghz و 5.8 Ghz را به صورت غیر همزمان دارا می باشد. این رادیو دارای توان خروجی 1300 میلی وات بر روی هر دو فرکانس می باشد. در داخل پک این رادیو یک آنتن Omni dual Band گنجانده شده است و در صورت عدم نیاز به آنتن فوق می توانید با توجه به نیاز خود آنتن مورد نیاز را برای این محصول در نظر بگیرید .Metal 52 ac به یک پورت اترنت 10/100/1000 نیز مجهز گردیده است .
امتیاز
[کل: 0 میانگین: 0]
نمایش ادامه مطلب
مشخصات کلی
سایر مشخصات
برند

مشخصات

وزن: ۷۰۰ گرم

قابلیت‌های روتر و اکسس پوینت: نشانگر LED

باند فرکانسی:
۲.۴ گیگاهرتز
۵ گیگاهرتز

تعداد پورت شبکه (WAN/LAN): یک عدد

باند فرکانسی محصول: ۲.۴ , ۵.۸ Ghz

تعداد پورت شبکه (LAN): یک عدد

منبع تغذیه: آداپتور برق

تعداد آنتن: یک عدد

قدرت گیرندگی آنتن: ۸ dbi

سایر مشخصات

استانداردها:

IEEE ۸۰۲.۱۱a
IEEE ۸۰۲.۱۱ac
IEEE ۸۰۲.۱۱g
IEEE ۸۰۲.۱۱n

منبع انرژی: آداپتور برق

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “اکسس پوینت میکروتیک مدل Metal 52 ac”

دیدگاهها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی