تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGH260

ویژگی ها :

  • منبع تغذیه : برق شهری
  • فرکانس : ۱.۹

توجه: به دلیل نوسانت ارز در بازار ایران، قبل از انتخاب محصول مورد نظر خود با شماره تلفن های 02188490665-02188341747-02188821870-02188831924 و با کارشناسان مجموعه فروشگاه اداری آرا تماس حاصل نمایید.

تماس بگیرید
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGH260 ، یک گزینه عالی برای استفاده در منزل یا دفتر کار است. این تلفن دارای طراحی زیبا و کاربرپسندی بوده و امکانات مناسبی برای ارتباطات تلفنی فراهم می‌کند.

یکی از ویژگی‌های برجسته این مدل، کیفیت صدای بلند و واضح آن است. با استفاده از تکنولوژی بهینه‌سازی صدای DECT، مکالمات با این تلفن بسیار شفاف و خالی از نویز انجام می‌شود.

همچنین، Panasonic KX-TGH260 دارای صفحه نمایش بزرگ و روشن است که امکان دسترسی آسان به شماره‌گیری، لیست تماس‌ها و سایر ویژگی‌ها را فراهم می‌کند.

باتری قوی این تلفن همچنین از دیگر ویژگی‌های مثبت آن است. با طول عمر باتری مناسب، می‌توانید بدون نگرانی از تماس‌های بلند مدت لذت ببرید.

ضمن اینکه این تلفن دارای امکاناتی مانند لیست تماس‌ها، قابلیت اتصال به چند دستگاه اضافی، و همچنین امکان اتصال به دستگاه‌های بلوتوث است.

در کل، تلفن بی‌سیم Panasonic KX-TGH260 یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال یک تلفن با کیفیت، قابل اعتماد و با امکانات مورد نیاز خود هستند.

شما مشتریان محترم برای خرید تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGH260 می توانید جهت راهنمایی و مشاوره با کارشناسان فروشگاه اینترنتی اداری آرا تماس حاصل فرمایید.

امتیاز
[کل: 0 میانگین: 0]
نمایش ادامه مطلب
مشخصات کلی
سایر مشخصات
برند

مشخصات کلی

وزن : ۱۱۰ گرم

توضیحات صفحه نمایش : ۱.۸ اینچی – FullDot TFT رنگی – ۱۶۰ × ۱۲۰ پیکسل

امکانات و قابلیت‌ها : قابلیت Link-to-Cell حالت کاهش صدای مزاحم محیط استفاده در هنگام قطعی برق حالت Smart حالت Night Mode ساعت و Alarm Hold – Mute – Flash قابلیت پیدا کردن گوشی بی‌سیم شارژ باتری در ۷ ساعت

منبع تغذیه : برق شهری

فرکانس : ۱.۹

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGH260”

دیدگاهها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی