مهم‌ترین ویژگی‌های ماشین حساب شارپ مدل EL-2135

ویژگی های ماشین حساب شارپ 2135

با مقاله‌ای دیگر در رابطه با ویژگی‌های ماشین حساب شارپ مدل 2135 در خدمت شما کاربران و مشتریان گرامی خواهیم بود. شرکت شارپ (Sharp) یکی از شرکت‌های معروف در کشور ژاپن است.

این شرکت در سال ۱۹۱۲ میلادی تأسیس شد و با ارائه محصولات الکترونیکی مانند لوازم اداری، تلویزیون و غیره یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها و تولید کنندگان تجهیزات اداری در جهان محسوب می‌شود.

یکی از محصولات اداری شارپ که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، ماشین حساب شارپ است. ماشین حساب‌های شارپ انواع مختلفی دارند.

شرکت شارپ با تولید انواع ماشین حساب با تکنولوژی بالا و هوشمندانه نشان داده است که تولید محصول ماشین حساب برای این شرکت به چه اندازه مؤثر بوده است.

یکی از ویژگی‌های ماشین حساب شارپ قابل حمل بودن آن‌ها است که می‌توان از آن‌ها در ادارات، مدارس، شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و غیره به راحتی استفاده کرد.

ماشین حساب‌های شارپ دارای امکاناتی هستند، از جمله:

  • دارای صفحه نمایش اکریلیک
  • امکان تکرار عملیات در ماشین حساب
  • دارای کلیدهای tax- و tax+
  • خاموش شدن صفحه به صورت خودکار

معرفی ماشین حساب شارپ 2135

یکی از انواع ماشین حساب شارپ مدل 2135 است که از محبوبیت بالایی در بین مصرف کنندگان این نوع از ماشین حساب‌های با برند Sharp برخوردار است.

ماشین حساب شارپ 2135 یکی از انواع ماشین حساب‌های رومیزی است که تا ۱۲ رقم را در صفحه خود نمایش می‌دهند.

این نوع از ماشین حساب‌های شارپ بیشتر برای عملیات ساده محاسباتی به کار برده می‌شوند که برای فروشگاه مناسب هستند.

معرفی ماشین حساب شارپ 2135ماشین حساب شارپ مدل 2135 هم از طریق باطری و هم از طریق پنل خورشیدی کار می‌کنند که مزایای استفاده از این محصول این است که برای مدت طولانی به دلیل داشتن پنل خورشیدی در این ماشین حساب احتیاج به تعویض زود هنگام باتری نخواهید داشت.

مزایای استفاده از ماشین حساب شارپ 2135

همانطور که در مقاله به چند نمونه از مزایای این نوع از ماشین حساب شارپ اشاره کردیم، اما مزایای مهمی که ماشین حساب شارپ دارد شامل موارد زیر است:

  • به راحتی می‌توانید با ماشین حساب کار کنید
  • دارای امکانات و قابلیت‌های بالا
  • دارای قیمت مناسب
  • ساخت با کیفیت

آموزش کار با ماشین حساب شارپ

در این قسمت از مقاله می‌خواهیم آموزش کار با ماشین حساب‌های شارپ 2135 و 2130 را توضیح دهیم. پس همچنان در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

در ماشین حساب شارپ از طریق دکمه GT (Grand Total) می‌توانید جمع چندین عملیات محاسباتی را به صورت کامل محاسبه کنید.

برای انجام این کار پس از انجام عملیات محاسباتی کلید مساوی را فشار دهید و در آخر کلید GT را بفشارید تا تمام نتایج محاسبات عملیاتی که از قبل انجام داده‌اید را روی صفحه نمایشگر ماشین حساب نمایان شود.

اگر می‌خواهید اطلاعات محاسباتی به صورت کامل حذف شوند دکمه AC ماشین حساب را فشار دهید.

یکی دیگر از مهم‌ترین دکمه‌های پر کاربرد در ماشین حساب شارپ 2135 دکمه‌های TAX+ و TAX- است که به دکمه‌های نرخ عملیاتی از آن‌ها نام برده می‌شود.

خرید ماشین حساب 2135 شارپ

فروشگاه اداری آرا که با داشتن چندین سال سابقه فروش انواع لوازم اداری از جمله ماشین حساب یکی از فروشگاه معتبر در کشور است که هم خرید حضوری و هم خرید به صورت آنلاین برای مشتریان امکان‌پذیر است.

خرید ماشین حساب 2135 شارپشما مشتریان گرامی می‌توانید ماشین حساب شارپ مدل 2135 را از طریق فروشگاه آنلاین اداری آرا که همراه با گارانتی محصول، پشتیبانی و سرویس خدمات است را تهیه کنید.

در ادامه، اگر می‌خواهید از تنوع محصولات ماشین حساب، همچنین ماشین حساب‌های شارپ اطلاعاتی را برای خرید محصول کسب کنید، اینجا کلیک کنید.

قیمت ماشین حساب‌های شارپ

همان‌طور که گفته شد ماشین حساب‌ها انواع مختلفی دارند، به عنوان مثال ماشین حساب علمی و مهندسی نسبت به ماشین حساب‌های ساده قیمت بالاتری را دارند.

در ماشین حساب‌های برند شارپ نیز همین‌طور است، مثلاً قیمت ماشین حساب‌های شارپ 2130 با ماشین حساب‌های مدل 2135 متفاوت است.

پیشنهاد ما این است که به دلیل تغییرات قیمت‌ها و برای اطلاع از قیمت ماشین حساب شارپ به وب سایت فروشگاه اداری آرا مراجعه و یا با کارشناسان اداری آرا در ارتباط باشید.

در آخر

امیدوارم با مطالعه این مقاله اطلاعات مفیدی را در رابطه با ماشین حساب شارپ 2135 کسب کرده باشید تا انتخاب مناسبی برای خرید ماشین حساب‌های شارپ داشته باشید.

شما مشتریان و کاربران نیز می‌توانید تجربه خود را پس از خرید این محصول (اعم از ویژگی، کارایی، عملکرد و غیره) با ما و کاربران دیگر در ارتباط بگذارید.

اگر هنوز سؤالی در ذهنتان باقی مانده و یا صد ارائه نظراتی را دارید می‌توانید آن‌ها را در قسمت دیدگاه با ما در میان بگذارید.

امتیاز
[کل: 2 میانگین: 4]
arezoo bakhsharab
قیمت روز محصولات فروشگاه اداری آرا
ارسال دیدگاه