بهترین پرینترهای خانگی 2022

بهترین پرینترهای خانگی

اگر قصد این را داشته باشید که در خانه خود اسناد و مدارک خود را کپی و یا اسکن کنید تنها بهتری پرینترهای خانگی می‌توانند شما را در این زمینه کمک کنند. بهترین پرینترهای خانگی می‌توانند برای اعضای خانواده و همچنین نسل‌های بعدی مورد استفاده قرار گیرد در نتیجه انتخاب بهترین چاپگرهای خانگی بسیار مهم است.

کارایی بهترین پرینترهای خانگی

نکته مهم در مورد چاپگرهای مدرن خانگی این است که آنها نه تنها بسیار توانمندتر از همیشه هستند، بلکه تمایل به انجام اهداف متفاوتی دارند، حتی چاپگرهایی وجود دارند که همه کاره هستند و برای استفاده در خانه مناسب هستند.

بنابراین، چه نیازهای چاپ روزانه شما شامل چاپ و اسکن بسیاری از اسناد کاری باشد یا بیشتر برای کارهای مدرسه و تکالیف فرزندانتان در زمینه چاپ و یا اسکن باشد، نیازی به یک پرینتر بسیار گران قیمت ندارید. بهترین چاپگرهای خانگی همان چیزی است که برای تمام نیازهای چاپی خود امروزه نیاز دارید را شامل می‌شود.

مگر اینکه به ظرفیت بسیار بالایی از یک چاپگر تجاری نیاز داشته باشید، اما انتخاب یکی از بهترین چاپگرهای خانگی برای شما کافی است. ما در این مقاله بهترین پرینترهای خانگی را برای شما معرفی کرده‌ایم که بهترین چاپگرهای ارزان قیمت و مناسب خانگی است.

بهترین پرینترهای خانگی در سال 2022

پرینتر لیزری اچ پی مدل Neverstop Laser 1000W

بهترین پرینتر خانگی اچ پی مدل Neverstop Laser 1000W
بهترین پرینترهای خانگی چندکاره لیزری کانن مدل i-SENSYS MF113w

پرینتر چندکاره لیزری خانگی کانن مدل i-SENSYS MF113w

پرینتر چندکاره لیزری خانگی اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M428dw

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M428dw
پرینتر چندکاره جوهرافشان با قابلیت چاپ عکس کانن مدل PIXMA MG2540s

پرینتر چندکاره جوهرافشان خانگی کانن مدل PIXMA MG2540s

پیدا کردن چاپگر مناسب

با توجه به اینکه بسیاری کارها به صورت دورکاری شده و به دلایل ویروس کرونا از خانه کار می‌کنیم، امروزه بهترین پرینترها به عنوان وسایل ضروری در خانه‌ها و دفاتر ما تبدیل شده‌اند. با این حال، بازار چاپگرها کاملاً با مدل‌ها و انواع مختلف پر شده است. می‌توانید چاپگرها را بر اساس برند آن انتخاب کنید، مانند Epson یا HP، نه تنها این، بلکه چاپگر جوهرافشان، لیزری یا سیاه و سفید نیز وجود دارد.

همچنین شرایطی وجود دارد که ممکن است به نوع دیگری از چاپگر خانگی نیاز داشته باشید، مانند پرینتر بی سیم یا حتی قابل حمل، یا حتی یک چاپگر خاص برای دستگاه مک.

خرید بهترین پرینترهای خانگی

این انتخاب فراوان از برخی مزایای خوبی داد که می‌توانید چاپگری را پیدا کنید که برای شما مناسب باشد. با این حال، از آنجایی که گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد، به این معنی است که پیدا کردن یک چاپگر عالی برای استفاده کردن در خانه می‌تواند بسیار دشوارتر باشد.

فرقی نمی‌کند چاپگر خانگی یا تجاری برای دفتر شما باشد، بهترین چاپگرهای موجود در این مقاله که چن نمونه از آن‌ها را نام بردیم می‌توانند به شما کمک کنند تا اسناد را به سرعت و به راحتی با کیفیت عالی چاپ کنید، در عین حال از هزینه‌های اضافی صرفه جویی کنید.

از کجا بهترین چاپگر خانگی بخرم؟

چاپگرها تقریباً در هر مکان آنلاین یا فروشگاهی که لپ تاپ و سایر تجهیزات رایانه‌ای می‌فروشند وجود دارد، فروشگاه اداری آرا نیز به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه اینترنتی فروش لوازم و ماشین‌های اداری از جمله پرینترهای HP ، Canon و Epson را به صورت اینترنتی با قیمت بسیار مناسب و ارزان به فروش می‌رساند.

برای این که اطلاعات بیشتری در زمینه نحوه ارسال پرینتر خانگی می‌توانید با کارشناسان مجرب فروشگاه اینترنتی اداری آرا در ارتباط باشید.

نتیجه گیری

همان‌طور که در این مقاله در رابطه با بهترین پرینترهای خانگی و نحوه انتخاب آن توضیح دادیم شما هم می‌توانید در خانه خود بدون این که هزینه اضافی را در زمینه چاپ، کپی و اسکن کردن اسناد به راحتی این کار را انجام دهید.

حال در پایان مقاله به چند نمونه از سؤالات مهمی که کاربران و مشتریان از ما پرسیده‌اند و ممکن است سؤال خیلی از شما کاربران گرامی باشد پاسخ داده‌ایم، شما همچنین می‌توانید در این زمینه سؤالات و نظرات هود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول کاربران

پاسخ: این کاملاً به نوع چاپی که قرار است انجام دهید و کجا از آن استفاده می‌کنید بستگی دارد. برای بهترین کیفیت چاپ رنگی، انتخاب چاپگر جوهرافشان انتخابی عالی خواهد بود. وقتی نوبت به چاپ انبوه می‌رسد، گزینه ساده‌تر انتخاب چاپگرهای لیزری است. این بسیار مقرون به صرفه تر است و همچنین برای چاپ سیاه و سفید خوب است.

پاسخ: می‌توانید با نگاه کردن به کارتریج‌های موجود بر روی چاپگر خود تعیین کنید. معمولاً یک چاپگر جوهرافشان دارای دو یا چند اسلات کارتریج است. بررسی کنید که آیا این کارتریج‌ها رنگی هستند یا مشکی. اگر فقط یک شیار کارتریج بلند وجود دارد، یک چاپگر لیزری دارید.

پاسخ: یک چرخه تمیز کردن برای تمام چاپگرهایی که بالا می‌آیند وجود دارد. اگر چاپگر این چرخه تمیز کردن را از دست بدهد، جوهر داخل شروع به خشک شدن می‌کند. با این حال، چاپگرهای امروزی طوری برنامه ریزی شده‌اند که بدون خشک شدن کار کنند. این جایی است که آنها می‌توانند برای مدت طولانی دوام بیاورند.

امتیاز
[کل: 2 میانگین: 5]
arezoo bakhsharab
قیمت روز محصولات فروشگاه اداری آرا
ارسال دیدگاه