بهترین خودکار و راون نویس برای نوشتن

انتخاب بهترین خودکار رنگی

همه ما خودکار و مداد را از دوران دانش آموزی به یاد داریم، این ابزار تحریری یکی از مهم‌ترین نوشت افزارها در جهان محسوب می‌شود. از خودکار برای نوشتن مطالب و ثبت یادداشت‌ها در برگه استفاده می‌شود، در نتیجه انتخاب بهترین خودکار نیز از اهمیت فراوانی برخوردار است. این نوشت افزار در تمام ادارات، مدارس، بیمارستان‌ها و در هر مکانی برای نوشتن استفاده می‌شود.

با توجه به موارد گفته شده در مقدمه مقاله انتخاب بهترین خودکار می‌تواند شما را در نوشتن جزوه، مقاله و یادداشت برداری بسیار کمک کند.

به عنوان مثال اگر خودکار و یا روان نویس جوهر با کیفیتی را نداشته باشد و یا این که نوک مناسبی برای نوشتن نداشته باشد، قطعاً شما را در کار نوشتن دچار مشکل خواهد کرد، در نتیجه این جا است که باید در انتخاب و خرید خودکار و یا روان نویس مناسب دقت کنید.

ما در این مقاله می‌خواهیم شما را با بهترین خودکار ایرانی و خودکارهای خارجی آشنا کنیم و همین‌طور با انواع بهترین برندهای خودکار آشنا کنیم، اما قبل از این‌ها ببینیم کارایی و مزایای استفاده از خودکار چیست.

بهترین خودکار یا روان نویس چیست؟

خودکارها یک ابزاری برای نوشتن هستند. خودکارها نوعی قلم هستند که بدنه آن‌ها لوله‌ای شکل است و در داخل لوله خودکار جوهر وجود دارد که پس از تماس نوک خودکار با یک برگه جوهر بر روی کاغذ توزیع می‌شود. یک خودکار خوب نباید در هنگام نوشتن باعث درد مچ دست‌های شما شود.

بهترین خودکار و روان نویس

حال در این قسمت از مقاله می‌خواهیم شما را با نکات مهم در انتخاب و خرید خودکار آشنا کنیم.

5 نکته مهم در خرید خودکار رنگی

ما اغلب در زندگی روزمره خود از قلم استفاده می‌کنیم. اگرچه لپ‌تاپ‌ها و دسکتاپ‌ها نیز نقش ثبت یادداشت‌ها را دارند با این حال، استفاده از خودکار منسوخ نشده است.

خودکارها هنوز هم برای جلسات کوتاه یا یادداشت برداری سریع بسیار محبوب هستند. بنابراین، اگر برای خود، کارمندان دفتر یا مشتریان فروشگاه لوازم التحریر خود خودکار خریداری می‌کنید، نکات خرید ذکر شده در زیر می‌تواند کمک زیادی به شما کند.

نوع نوشتن را در نظر بگیرید

برای انواع نوشتار از انواع مختلف قلم استفاده می‌شود. با این حال، کیفیت مشترکی که همه قلم‌ها باید داشته باشند، توانایی نوشتن در سایه‌های پررنگ‌تر و رنگ‌های متمایز است.

جوهر روان نویس باید کیفیت خوبی داشته باشد تا فونت خوانا و برجسته باشد. نویسندگان اغلب با مشکل ورق زدن ورق زدن به دلیل جوهر لکه مواجه می‌شوند، بنابراین خشک شدن جوهر نباید طولانی شود.

کیفیت ساخت بهترین خودکار

نکته دیگری که حائز اهمیت است کیفیت متریال به کار رفته در قلم است. آنها باید از انواع خوب فلز یا پلاستیک ساخته شوند. کره نوشتار خودکار باید از فولاد، تنگستن یا برنج باشد.

کارتریج جوهر نیز فاکتور مهمی است که باید در نظر گرفته شود؛ بنابراین اگر با برنج یا آلومینیوم ساخته شود بهتر است.

برای ساخت دکمه فشاری، درپوش یا سایر قطعات، می‌توان از رزین‌های وینیل یا پلاستیک ترموست استفاده کرد. به طور کلی، ساختار باید محکم و بادوام و در عین حال نرم و صاف باشد.

تنوع رنگ بهترین خودکار

خودکارها فقط برای نوشتن ساده استفاده نمی‌شوند. آنها همچنین در طراحی، خوشنویسی، نقاشی و ارائه مفید هستند. برای این نوع کارها، افراد از خودکارهایی در رنگ‌های متنوع مانند سبز، نارنجی، قرمز، آبی، مشکی و غیره استفاده می‌کنند. می‌توان از آنها برای ساختن طرح و متن پر زرق و برق استفاده کرد.

تنوع بهترین خودکار رنگی

همچنین خودکارهایی در بازار موجود است که دارای جوهر درخشان آلومینیومی هستند. می‌توان از آنها برای ساختن طرح و متن پر زرق و برق استفاده کرد.

اثبات لکه

قلم‌ها باید ضد لک باشند. این بدان معناست که جوهر قلم‌ها نباید تمایل به لکه دار شدن داشته باشد. بسیاری از خودکارهای گران قیمت در بازار وجود دارند که این کیفیت را ندارند.

روی کیسه‌ها و جیب‌ها لکه یا لکه بر جای می‌گذارند؛ بنابراین، هنگام خرید قلم‌ها، دقت کنید که آثار لکه بر جای نگذارند.

برای انجام این کار، می‌توانید بازخوردها و نظرات را به صورت آنلاین بررسی کنید. آنها در واقع می‌توانند به شما در انتخاب درست کمک کنند.

امکان‌پذیر برای بازاریابی

شرکت‌های مختلفی وجود دارند که نام تجاری خود را بر روی قلم‌ها حک می‌کنند؛ بنابراین، خرید قلمی که بتوان از آن برای کارهای تبلیغاتی استفاده کرد، بسیار سودمند خواهد بود.

آنها باید فضای کافی روی بشکه داشته باشند تا نام شرکت / نام تجاری یا لوگوی شرکت قابل چاپ باشد.

محتوای تبلیغاتی قلم اغلب توسط بسیاری از سازمان‌ها استفاده می‌شود؛ بنابراین، کسب سود با این قلم‌ها آسان‌تر خواهد بود.

معرفی بهترین خودکار ایرانی

حال می‌خواهیم شما را با انواع بهترین خودکارها آشنا کنیم، در زیر عکس بهترین خودکار و چند نمونه از خودکارهای ایرانی و خارجی موجود در فروشگاه اداری آرا را برای شما نام برده‌ایم.

برای مشاهده قیمت محصول و سفارش هریک از خودکارها روی دکمه مربوطه در زیر ویژگی‌های خودکار مورد نظر کلیک کنید.

خودکار پنتر مدل 101-sp

خودکار پنتر مدل 101-sp

خودکار پنتر مدل sp-101، خودکاری با طراحی خاص و زیبا و بدنه‌ای پلاستیکی بوده و با توجه به روان بودن جوهر آن، مانع از فشار آمدن به دست هنگام نوشتن می‌شود و برای مصرف روزمره مناسب خواهد بود. قطر نوشتاری این مدل خودکار 1 میلی متر است و نوع نوک آن به صورت ساچمه‌ای است.

خودکار زبرا مدل 0.7

خودکار زبرا مدل 0.7

خودکار زبرا مدل 0.7،خودکاری با بدنه‌ای شفاف و دستی لاستیکی است که برای مصرف روزمره مناسب خواهد بود. نوک این مدل خودکار 1 میلی متر و نوع آن به صورت ساچمه‌ای است.

نتیجه گیری

امیدوارم با مطالعه این مقاله اهمیت استفاده از خودکار و نکات مهم قبل از خرید خودکار را درک کرده باشید، تا بهترین خودکار را برای نوشتن چک، برای امتحان و غیره داشته باشید.

اگر شما هم قصد خرید بهترین خودکارها را دارید می‌توانید با مراجعه به وب سایت فروشگاه اداری آرا به صورت آنلاین سفارش محصول خود را انجام دهید.

برای راهنمایی بیشتر بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید. تجربیات و سؤالات خود را در بخش دیدگاه‌ها بیان کنید، تا در اسرع وقت توسط کارشناسان مجرب اداری آرا به آن‌ها پاسخ داده شود.

امتیاز
[کل: 3 میانگین: 5]
arezoo bakhsharab
قیمت روز محصولات فروشگاه اداری آرا
ارسال دیدگاه