معرفی بهترین پرینترهای جوهر افشان

بهترین پرینترهای جوهر افشان

برندها و انواع مختلفی از پرینترهای جوهرافشان در بازار وجود دارد که هر ساله مدل‌های جدیدی از آن‌ها معرفی می‌شوند. برخی از چاپگرها کارایی مناسبی را دارند، در نتیجه انتخاب بهترین پرینترهای جوهر افشان می‌تواند باعث چاپ بهتر اسناد خواهد شد.

هدف کارشناسان فروشگاه اداری آرا از تولید این مقاله، آشنایی شما مشتریان گرامی با بهترین پرینترهای جوهر افشان در بازار است.

شما مشتریان و کاربران می‌توانید با استفاده از این راهنمای جامع بهترین پرینتر جوهر افشان را تهیه کنید.

بهترین پرینترهای جوهر افشان فروشگاه اداری آرا

در این قسمت از مقاله شما را با بهترین چاپگرهای جوهر افشان در فروشگاه اداری آرا آشنا خواهیم کرد، همچنین به راحتی می‌توانید محبوب‌ترین چاپگرها و ماشین های اداری که آن‌ها را معرفی خواهیم کرد به راحتی از فروشگاه اداری آرا به صورت آنلاین خریداری کنید.

پرینتر چند کاره جوهر افشان اچ پی مدل Deskjet 2130

چاپگرهای جوهر افشان چند کاره اچ پی مدل Deskjet 2130 می‌تواند برای برطرف کردن نیازهای کاری شما مناسب باشد. اگر به دنبال چاپگر ارزان قیمت هستید این نوع از چاپگر بسیار مناسب است.

همان‌طور که از نام دستگاه پیدا است شما می‌توانید کار پرینت، کپی و اسکن اسناد را انجام دهید. ویژگی‌های پرینتر چند کاره جوهر افشان اچ پی مدل Deskjet 2130 شامل موارد زیر است:

  • ظرفیت ورق: ۶۰۰ برگ
  • چاپ وای‌فای: ندارد
  • اسکنر: دارد
  • DPI: ۱۲۰۰
  • کپی: دارد
  • سرعت پرینت: ۲۰ برگ سیاه سفید و ۱۶ برگ چاپ رنگی

همان‌طور که گفته شد این دستگاه پرینتر برای اشخاصی که توانایی صرف کردن پول زیاد برای خرید جداگانه دستگاه اسکن، دستگاه فتوکپی را ندارند، مناسب است.

یکی از مزایای پرینتر چند کاره جوهر افشان اچ پی مدل Deskjet 2130 این است که وزن سنگینی ندارد و با توجه به ابعاد آن روی هر میزی به راحتی قرار می‌گیرد و فضای کمتری را اشغال خواهد کرد.

مزایایی این دستگاه پرینتر شامل موارد زیر است:

  • دارای قیمت مناسب
  • قالب حمل به دلیل وزن سبک
  • راه اندازی آسان
برای مشاهده محصول اینجا کلیک کنید
پرینتر چند کاره جوهر افشان اچ پی مدل Deskjet 2130

بهترین پرینترهای جوهر افشان اپسون مدل L1800

اپسون مدت‌ها است که نامی شناخته در صنعت تولید انواع چاپگر و همین‌طور پروژکتور بوده است. همان‌طور که از نام چاپگر تک کاره جوهر افشان اپسون مدل L1800 پیدا است تنها در چاپ کردن اسناد از این دستگاه استفاده می‌شود.

چاپگر جوهر افشان اپسون مدل L1800 در ابعاد 215 * 322 * 705 میلی متری است که با توجه به ابعاد آن می‌توانید حتی در فضای خانه از آن استفاده کنید و به عنوان یکی از بهترین پرینترها محسوب می‌شود. وزن این چاپگر تقریباً 12.5 کیلوگرم است که در حمل و جا به جایی به دلیل وزن سبک آن دچار مشکل نخواهید شد. از چاپگر جوهر افشان اپسون مدل L1800 می‌توانید برگه‌هایی با اندازه مختلف از جمله سایز A3 استفاده کنید.

علاوه بر چاپ با سایز A3 می‌توانید اسناد خود را نیز در اندازه‌های A4, A5, A6, B4, B5,B6 پرینت بگیرید. ویژگی دیگر این پرینتر شامل موارد زیر است:

قابلیت پرینت رنگی و سیاه و سفید

چاپ برگه با سرعت 2.6 برگ

DPI 1440 * 5760

قرار دادن صد برگ در سینی چاپگر

برای مشاهده محصول اینجا کلیک کنید
بهترین پرینترهای جوهر افشان اپسون مدل L1800

بهترین پرینترهای جوهرافشان اپسون مدل L805

پرینترهای تک کاره جوهر افشان مدل L805 یکی از این چاپگرهایی است که دارای طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها با قیمت عالی است. این یک چاپگر دارای عملکرد WiFi است. با تمام قابلیت‌های پیشرفته‌اش، واضح است که L805 یکی از ارزان‌ترین چاپگرهای عکس حرفه‌ای موجود در بازار است.

این چاپگر می‌تواند بر روی کاغذ معمولی و همچنین کاغذ GSM بالا مانند کاغذ براق، چاپ‌هایی با ظاهر عالی را ارائه دهد، همچنین می‌توانید کیفیت چاپ عکس را افزایش دهید. این چاپگر می‌تواند تا رزولوشن 1440 * 5760 نقطه در اینچ را با سرعت چاپ 5 صفحه در دقیقه را انجام دهد. همچنین چاپ بدون حاشیه و کاغذ تا 280 GSM را پشتیبانی می‌کند. پرینتر جوهر افشان اپسون L805 همچنین می‌تواند از انواع مختلف سینی برای نیازهای مختلف استفاده کند. مانند سینی سی دی اپسون L805 برای چاپ جلد CD یا DVD و سینی کارت ID Epson L805 برای چاپ کارت‌هایی مانند کارت ویزیت.

برای مشاهده محصول اینجا کلیک کنید
بهترین پرینترهای جوهرافشان اپسون مدل L805

پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل EcoTank L3150

یکی دیگر از بهترین پرینترهای جوهر افشان پرینتر چند کاره اپسون مدل EcoTank L3150 است. این چاپگر یک چاپگر همه کاره با ویژگی‌های چاپ، اسکن و کپی است که به عنوان یکی از بهترین پرینترها نیز به شما می‌رود. ویژگی اصلی این چاپگر آن است که به ازای هر چاپ سیاه و سفید 7 برگه و هر چاپ رنگی 18 برگه است. این پرینتر برای چاپ در خانه و دفاتر کوچک، برای استفاده منظم یا سنگین (بیش از 2000 صفحه در ماه) مناسب است.

این چاپگر دارای یک بسته با چهار بطری جوهر 70 میلی لیتری بدون نشت با رنگ‌های فیروزه‌ای، سرخابی، زرد و مشکی است. همچنین این چاپگر می‌تواند 4500 صفحه را در هر بطری جوهر سیاه 70 میلی لیتری و 7500 صفحه را برای رنگی چاپ کند. بر خلاف پرینترهای جوهرافشان دیگر، شارژ مجدد آن آسان است. تنها اقدامی که باید در هنگام پر کردن مجدد انجام دهید این است که به هد چاپگر دست نزنید.

اتصال WiFi Direct به شما امکان می‌دهد تا حداکثر 4 دستگاه را بدون روتر به یک چاپگر متصل کنید. ویژگی‌های پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل EcoTank L3150 شامل موارد زیر است:

  • دارای ابعاد 37.5×34.7×17.9 سانتی متر
  • وزن 4.5 کیلوگرم
  • چاپ کاغذ با اندازه‌هایA5 ، A6، B5، C6
  • سرعت چاپ 33 برگ در دقیقه
  • رزولوشن (DPI) 1440 * 5760
برای مشاهده محصول اینجا کلیک کنید
پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل EcoTank L3150

نتیجه گیری

امیدوارم با مطالعه این مقاله ویژگی‌های بهترین پرینترهای جوهر افشان را شناخته باشید تا انتخاب مناسبی در هنگام خرید پرینتر داشته باشید.

در آینده نیز بهترین پرینترهای لیزری را نیز برای شما مشتریان و کاربران گرامی معرفی و آماده خواهیم کرد. اگر شما هم احتیاج به پرینتر اداری دارید و در انتخاب پرینتر مشکل دارید و نمی‌دانید چه ویژگی‌ها و چه برندی را خرید کنید، می‌توانید با کارشناسان فروشگاه اداری آرا در ارتباط باشید که شما را در خرید پرینترهای جوهر افشان راهنمایی کنند تا بهترین خرید خود را انجام دهید.

سؤالات و نظرات خود را نیز می‌توانید در قسمت دیدگاه‌ها بیان کنید.

امتیاز
[کل: 1 میانگین: 3]
arezoo bakhsharab
قیمت روز محصولات فروشگاه اداری آرا
ارسال دیدگاه